Abonament pentru societati cu pana la 5 angajati
In cadrul acestui abonament veti beneficia de toate serviciile de administrare personal, payroll si Revisal:
- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
- Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
- Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- Verificarea certificatelor de concediu medical; Calculul salarial;
- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
- Evidenta concediilor de odihna;
- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
- Consultanta in problemele de salarizare; Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Abonament pentru societati cu 6 - 10 angajati
In cadrul abonamentului puteti beneficia de toate serviciile de administrare personal, payroll si Revisal:
- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
- Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
- Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- Verificarea certificatelor de concediu medical;
- Calculul salarial;
- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
- Evidenta concediilor de odihna;
- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
- Consultanta in problemele de salarizare;
- Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Abonament pentru societati cu 11 - 25 angajati
In cadrul abonamentului puteti beneficia de toate serviciile de administrare personal, payroll si Revisal:
- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
- Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
- Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- Verificarea certificatelor de concediu medical;
- Calculul salarial;
- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
- Evidenta concediilor de odihna;
- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
- Consultanta in problemele de salarizare;
- Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Abonament pentru societati cu 26 - 49 angajati
In cadrul abonamentului puteti beneficia de toate serviciile de administrare personal, payroll si Revisal:
- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
- Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
- Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- Verificarea certificatelor de concediu medical;
- Calculul salarial;
- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
- Evidenta concediilor de odihna;
- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
- Consultanta in problemele de salarizare;
- Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.
Abonament pentru societati cu peste 50 angajati
In cadrul abonamentului puteti beneficia de toate serviciile de administrare personal, payroll si Revisal:
- Gestionarea (intocmire/actualizare) dosarelor de personal;
- Intocmirea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
- Intocmirea adeverintelor de vechime;
- Intocmirea documentatiei privind abaterile disciplinare;
- Consultanta in pastrarea evidentei privind prezenta salariatilor;
- Consultanta in privinta planificarii si evidentei concediilor de odihna;
- Consultanta in toate problemele de legislatia muncii;
- Intocmirea de rapoarte la solicitarea clientului;
- Suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului;
- Completarea in Registrul de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca ;
- Inregistrarea in Registrul general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de muncă;
- Transmiterea Registrului de evidenta a salariatilor (Revisal) catre Inspectoratul Teritorial de Munca, conform prevederilor legale.
- Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
- Verificarea certificatelor de concediu medical;
- Calculul salarial;
- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;
- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;
- Evidenta concediilor de odihna;
- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;
- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;
- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)
- Consultanta in problemele de salarizare;
- Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului.